اس ام اس هاي جديد،خنده دار،عاشقانه و سركاري

انواع ترفند ها و آموزش های کامپیوتر و موبایل و دانلود برنامه ها و فیلم ها

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مجموعه اشعار شهریار با فرمت جاوا  برای موبایل

 

کتابی حاوی شعرهای استاد شهریار تبریزی با فرمت جاوا برای موبایل

دانلود باحجم 156 کیلوبایت(لینک مستقیم جهان تصویر)

دانلود برنامه

 

اس ام اس های  خنده دار،عاشقانه و سرکاری

**********************************************

من در این کلبه خوشم تو در ان اوج که هستی خوش باش.... من به عشق تو خوشم تو به عشق هر که هستی خوش باش

**********************************************

مثل یه بچه گوریل که موز می دن دستش ذوق کردی! فکر کردی می خوام بگم دلم برات تنگ شده؟
نه جونم! از بی کاری گفتم یه SMS بدم!

**********************************************

آروم زُل بزن به گوشیت...
خوب... فقط می خواستم بگم دیوونه ى همین نگاهتم!

**********************************************

از شنبه درون خود تلنبار شدیم / تاآخر پنجشنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم / جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم!

**********************************************

از وزارت کشاورزی مزاحمتون می شم...
شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید!

**********************************************

فقط کسی معنی دلتنگی را می فهمد، که طعم وابستگی را چشیده باشد.

**********************************************

اگه کسی بهت گفت خوشگلی، اول یه لبخند ملایم بزن...
بعد با مشت بزن تو چونش تا دیگه مسخرت نکنه!

**********************************************

این اس ام اس رو فرستادم تا کارمندای مخابرات گشنه نمونن.

**********************************************

اگه يه پروانه نشست رو شونت، حتما بكشش... اون بي سليقه همون بهتر كه بميره!

**********************************************

تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است ای گلابی من؟

**********************************************

دریاها نماد فروتنی هستند. در نهاد خود کوه های بلندتر از خشکی دارند، ولی هرگز آن را به رخ نمی کشند.

**********************************************

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست.

**********************************************

امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...
شرمنده، دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست!

**********************************************

اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم، اگه جرات داری برو بشمار!

**********************************************

 یه روز غضنفربه پسرش می گه این جوری که تو داری درس می خونی در آینده حتی یه گوساله هم نمی شی.
 اصلا می دونی گوساله چیه ؟ پسر: آره که می دونم گوساله، کسیه که باباش گاو باشه 

**********************************************

یارو چراغ قوه میسازه که با نوره خورشید کار میکنه!

**********************************************

تهرانیه داشت واسه ابادانیه خالی می بست می گه من یه سگ دارم وقتی میاد خونه در می زنه ….
ابادانیه می گه :  مگه سگت کلید نداره ؟؟؟؟
 
**********************************************

به یارو میگن بن بست روتعریف کن.میگه:میری … میری… دیگه نمیری!

**********************************************

 اصفهانیه میره دکتر. دکتره بعداز معاینه کامل میگه: آقا تقریباً همه اورگانهای شما خرابند!
 من تعجب می کنم شما چه جوری تا حالا زنده موندین!؟ اصفهانیه: خب، آخه تا حالا نیومده بودم دکتر!!!!

**********************************************

 از آدم خسيسي پرسيدند: بزرگ ترين آرزويت چيست؟
خسيس جواب داد: کچل شوم تا ديگر هرگز پول سلماني ندهم.

**********************************************

به غضنفر يه توپه فوتبال نشون ميدن ميگن اين چيه ميگه اونقدرها هم كه ديگه خر نيستيم معلومه ديگه اين زمين شطرنجه !
 
**********************************************

آخرین فیلم در حال ساخت سینمای ایران : زندگی پیامبران با حضور افتخاری علی دایی در نقش حضرت نوح
 
**********************************************

مهم نتيجه نيست مهم برد و باخت نيست مهم نشون دادن قدرت و اقتدار مليست، مهم جوانمردانه بازي کردن است.
 ستاد ماست مالي کردن باخت تيم ملي فوتبال

**********************************************

یارو قهرمان شنا ميشه ازش ميپرسند از کجا شروع کردي ميگه والا ما که امکانات نداشتيم , از زمين خاکي

**********************************************

دوست دارم: فارسی  
انگلیسی: iloveyou  
اُحُبُّکَ : عربی  
ترکی: seni sevyouroum  
آلمان: ichie bed  
پدات: افغانی  
بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه 

*********************************************

آنقدر دل اتم پر بود که با شکافتنش دنیایی لرزید ،    
 دل من نیز پر بود ، وقتی شکست ، سکوتی کرد که به دنیایی می ارزید . 

********************************************* 

 یه هیزم شکن وقتی خسته میشه که تبرش کُند بشه! 
نه این که هیزمش زیاد باشه . تبر ما انسانها باورهامونه نه آرزوهامون...

*********************************************

آدما وقتى از هم دورن واسه هم SMS می فرستن
من واسه تو که تو قلبمى چى بفرستم؟ ها؟

 *********************************************  

سه تا فرشته مهربون تو دنیا هست،   
اولیش به کبوترهای عاشق دونه می ده،  
 دومیش به آدمای عاشق کمک می کنه، 
 و سومیش که من عاشقشم داره این SMS رومی خونه!   

********************************************* 

می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه!
می دونستی چشات شیشه عمر منه؟

********************************************* 

می دونی آدما بین " الف " تا " ی " قرار دارند. 
بعضی ها مثل " ب " برات می میرند،    
مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عاشقت می شوند،    
 مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن. 

*********************************************  

می گن قلب آدما اندازه مشتشونه.
 ولی چه طوری یه دنیا مهربونی، یه آسمون صداقت، 
یه کهکشون محبت و یه دریا عشق تو مشتت جا شده؟

********************************************* 

آدما سرشون روبالا می کنن تا ماه رو ببینن   
 ولی نمی دونن ماه سرشو پایین کرده داره SMS می خونه!

*********************************************   

هیچ می دونستی هربار که تو پلک می زنی من نفس می کشم؟
پس مواظب باش به کسی خیره نشی که من خفه می شم!

*********************************************

فريدون وغضنفرشطرنج بازی میکردن - شاه دغ مرگ میشه !!!

 *********************************************

زندگی سه تا پیچ داره
تولد
عشق
مرگ
سر پیچ دوم منتظرم باش تا پیچ سوم همراهیت کنم

 *********************************************

سنگینی باری که خدا بر دوش ما میگذارد انقدر زیاد نیست که کمرمان را خرد کند
انقدر است که ما را برای دعا به زانو دراورد

*********************************************

ای اس ام اس برو پیش اونی که دارم بهش فکر می کنم
.
.
.
.
.
یه دونه بزن تو سرش برگرد بیا با هم بهش بخندیم
.
.
.
شستت حال اومد؟؟؟؟

*********************************************

اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟
.
.
.
واقعا که!
.
.
.
تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

 *********************************************

 در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری 22 است یا 29. روز 22 اسفند
 یوم الشک و از 22 تا 29 اسفند هفته ی وحشت اعلام شد

 *********************************************

!از خدا پول خواستم بانک داد
درخت خواستم جنگل داد
اتاق خواستم خونه داد
حالا میترسم تورو بخوام بهم یه گله گوسفند بده!!!

 *********************************************

اگه گفتی پنج شنبه شب بعد ساعت 12 چی میشه ؟
.
.
.
.
.
.
خوب معلومه دیگه جمعه میشه خنگ خدا !

*********************************************

/
/
/
/
/
/
/
/
اون نرده ها رو زدن تا گوسفندا نیان این طرف، تو چطوری اومدی ؟

*********************************************

فارسه می ره دانشگاه به 2 دلیل می فهمن فارسه
۱:سامسونتش رو می ذاشت تو زنبیل
2:وقتی استاد تخته رو پاک می کرد اونم دفترش رو پاک می کرد

*********************************************

دوست داری بگم میخام هرروز صبح باصدات بیدارشم بعدبهت بگم باساعتم بودم
¿دوست داری بگم چرارفتی بعدبفهمی بابرق بودم¿
دوست داری بگم هرجا باشی پیدات می کنم بعدبفهمی بادسته کلیدم بودم¿
دوست داری بگم دوستت دارم بعدفکرکنی... نه دیگه،این دفعه باخودت بودم!

*********************************************

مردها سه تا آرزو دارن : 1- اونقدر كه ماماناشون مي گن خوش تيپ باشن ! 2- اونقدر كه بچه هاشون مي گن پولدار باشن !
 و مهمتر از همه اينكه : 3- اونقدر كه زناشون شك دارن ، زن داشته باشن ! .....................................

*********************************************

از این پس بجای واژه غریب ونامانوس( پاک کن) بگویید مالش بر دانش!!!!

*********************************************

مرد اولي : امان از دست اين زنها ، زنم تمام دارائيمو برداشت و رفت مرد دومي : خوش به حالت ،
زن من تمام دارائيمو برداشت و نرفت !

*********************************************

دوست بهترين واژه در جهان است، اما كساني كه معني آن را نمي فهمند
 اين واژه را بدنام كرده اند ٬ دوست ، دشمن تنهايي يك تنهاست . .

*********************************************

شايد زندگي، آن جشني نباشد كه ما آرزويش را داشتيم،
اما حال كه به آن دعوت شده ايم بگذار تا ميتوانيم زيبا برقصيم تا پشيمان نشويم

*********************************************

يه روز يه یارو داشته به روی خودش اب يخ مي ريخته.
يكي مي بيندش و ازش مي پرسه چرا همچين مي كني؟
ميگه مي خوام سرما بخورم. میپرسه چرا؟
ميگه اخه يه پني سيلين تو خونه دارم داره تاريخ مصرفش ميگذره

*********************************************

مشترك محترم! لطفا جهت عدم قطع ارتباط نسبت به واريز قبض اقدام نماييد
از طرف پاچه خوار مخابرات

*********************************************

• جیک . جیک . جیک . جیک
یه جیک اضافه کن بفرست برای جوجه بعدی
(ستاد سرشماری جوجه های آخر پاییز)

*********************************************

ستاد سرشماري جوجه ها اعلام كرد: به علت در دسترس نبودن تعدادي از جوجه ها در آخر پاییز،
سرشماري تا پایان زمستان تمدید شد.

*********************************************

• این هفته سعی كن در دسترس باشی تا در سرشماري جا نمونی.
آخر پاییز نزدیکه، و وقت ما هم محدود!
(ستاد سرشماری جوجه های آخر پاییز)

*********************************************

آخر پاييز شد، هنوز نشمردنت! بهت تبریک می گم. يه بارم تو رو آدم حساب كردن!

*********************************************
 
 به نام آن كس كه طاووس را آفريد، تا بوقلمونی مثل تو قيافه نگيره!

*********************************************

پسره داشت گريه می کرد باباش پرسيد چی شده؟ گفت : عاشق شدم ! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟
گفت : هر کسی که شما صلاح بدونيد !...
 
*********************************************

انسان هر چه بالاتر برود
احتمال ديده شدن وصله ي شلوارش بيشتر مي شود. اديسون

*********************************************

سرسبزترين سبزها تقديم تو باد . . . . . . . سازمان پخش علوفه دام !!!!...

*********************************************

 به مجنون زد شبی لیلی اس ام اس
که آخر تا به کی تاخیر و فس فس؟
اگر عقدم نخوانی سال جاری
روم تهران، شوم دختر فراری!

*********************************************

به یارو  می گن...
...
...
...
...
...
به تو چه که به یارو چی می گن؟ اگه بگن آشغالارو ببر پایین حال نداری! اما برای فضولی این همه راه میای پایین!

**********************************************

 برات اون پایین یه SMS نوشتم. برو پایین بخونش.
...
...
...
...
...
SMS

**********************************************
 
این SMS را تنها افراد خوشتیپ و خوشگل می تونن بخونن:
...
"§€¥j€£¤"
...
چیه؟ نکنه توقع داری بتونی بخونیش؟

**********************************************

 به ده دليل دوستت دارم، ٩تاشو نمي دونم يكيشم يادم رفته!

**********************************************

گل خوشگل پشت ويترين گل فروشي ديدم!!!
خواستم برات بخرمش.
به فروشنده گفتم :اون گل چند؟
گفت:اون گل نيست........آينه ست.

**********************************************

هنوز در پی جراح زبر دستی میگردم که سرنوشت مرا به تو پیوند بزند

 

**********************************************
پیامک عاشقانه جدید - اس ام اس جدید عاشقانه


 استعداد عجیبی در شکستن داری....

قلب...غرور...پیمان...

استعداد عجیبی در نشستن دارم....

به پای تو...به امید تو...در انتظار تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خبر به دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خدا تو را برای عاشقانه زیستن به من نداد

برای شاعرانه زیستن ز من گرفت . . . ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من دیگه ﻫﯿﺞ ﻭﻗﺖ ﺻﺪﻗﻪ ﻧﻤﯿﺪﻡ

.

.

.


ﭼﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺻﺪﻗﻪ ﺑﻼ‌ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ،

ﻃﺎﻗﺖ ﺩﻭﺭﯾﺖ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻼ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بسترم

صدف خالی یک تنهایی است

و تو چون مروارید

گردن آویز کسان دگری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنکه دستور زبان عشق را

بی گزاره در نهاد ما نهاد

خوب می دانست تیغ تیز را

در کف مستی نمی بایست داد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق كه گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟

این نذر مـن بود،

كه كوه شوم و پای نبودنهایت بمانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ما با دلمان هنوز مشكل داریم

صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد

انگار نه انگار كه ما دل داریم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتـن هست

هنوز دنبال یه بهــــونه ای.....

که بمـونـی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عبور تو از حوالی چشم های من, تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگیم بود

 چراکه من همیشه منتظر نیامدنت بودم ... !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هم آشوبگری و هم خاموش

کولی وار می توان دوستت داش




:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , جوک و اس ام اس خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 9196
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : هاشم پاشایی
ت : دو شنبه 7 شهريور 1389
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رویا در تاریخ : 1390/7/25/1 - - گفته است :
عالیه پسرخاله. مهندس موفق ایل و تبارمونپاسخ:ممنون ازت دختر خاله که به وبلاگ پسرخاله ات سر زدی اميدوارم خوشت اومده باشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی